طراحی سایت اجاره ویلا
نوشته شده توسط : karait

با طراحی سایت ویلا در واقع یک بانک اطلاعات جامع و یکپارچه از انواع اقامتگاه‌ها در شهرهای مختلف ایجاد کنید. از این طریق کاربران زیادی جذب سایت شما می‌شوند و با بررسی محتوای سایت شما اقدام به رزرو ویلا می‌کنند. بنابراین طراحی سک سایت جذاب و حرفه‌ای می‌توانید تغییرات چشم‌گیری در میزان درآمد شما ایجاد کند.

امکانات طراحی سایت ویلا چیست؟

دسته بندی اقامتگاه‌ها

با توجه به آن که حجم اطلاعات می‌تواند زیاد باشد، دسته بندی و چیدمان صحیح اطلاعات بسیار مهم است.  دسته بندی می‌تواند بر اساس نوع اقامتگاه، شهر، ظرفیت و ... انجام شود. 

جست و جوی پیشرفته

راه اندازی سیستم جست و جو به صورت طبقه بندی شده همچون نوع اقامتگاه، قیمت، شهر، ظرفیت و ... می‌تواند کاربران را مستقیما به هدف مورد نظر برساند.

رزرو و ثبت آنلاین

مهمانان و میزبانان می‌تواند ابتدا در سایت ثبت نام کنند. با طراحی فرم مخصوص عضویت می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را از آن‌ها دریافت کنید. سپس از طریق پنل کاربری خود می‌توانند اقدام به ثبت یا رزرو آنلاین نمایند.

میزبان با به اشتراک گذاری اطلاعات اقامتگاه در چارچوب سایت، ویلای خود را درسایت ثبت می‌کند. مهمان نیز با مشخص کردن تاریخ و ظرفیت اقدام به رزرو ویلا می‌کند.

تولید محتوا

با ایجاد صفحه وبلاگ در طراحی سایت ویلا می‌توانید محتوای جذاب و کاربردی در حوزه گردشگری ایجاد کرده و از این طریق بازدید سایت خود را افزایش دهید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله طراحی سایت اجاره ویلا را دنبال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: